Rejestracja na webinar - wskazówki

Opublikowano:

ON24 – nowa platforma webinarowa


W tym roku zmieniliśmy platformę, na której będą organizowane nasze webinary, na platformę ON24.

Dzięki tej zmianie będzie możliwe między innymi:

  • samodzielne pobranie certyfikatu uczestnictwa,
  • zadanie nam pytania o prywatnym charakterze bez konieczności publikowania go na czacie,
  • pobranie materiałów edukacyjnych, związanych z tematem webinaru, które mogą być pomocne w codziennej pracy.

A to wszystko w jednym miejscu! Jak to z nowościami - potrzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić, ale żeby umilić i przyspieszyć ten proces przygotowaliśmy krótką instrukcję jak poprawnie zarejestrować się na webinar.

INSTRUKCJA

  1. Kliknij w link, który przeniesie Cię na stronę rejestacji. Link może wyglądać na przykład tak: https://webinars.on24.com/convatec/pacjent_pooperacyjny 
  2. Strona do rejestracji będzie zawierać logo ConvaTec, tytuł i datę webinaru oraz informację nt. prelegenta. Jeśli masz wątpliwość, czy trafiłeś na właściwą stronę, zapytaj nas o to!
  3. Wypełnij pola związane z Twoim uczestnictwem w zaplanowanym wydarzeniu. Pamiętaj, że konieczne jest uzupełnienie pól oznaczonych czerwoną gwiazdką (*), aby rejestracja przebiegła pomyślnie.
  4. Po uzupełnieniu wszystkich pól, kliknij przycisk „ZAREJESTRUJ”, który znajduje się na dole formularza.
  5. Jeśli wszystkie pola uzupełniłeś poprawnie, po kliknięciu „Zarejestruj” , na stronie pojawi się komunikat z podziękowaniami za Twoją rejestrację oraz prośbą o sprawdzenie skrzynki mailowej aby dokończyć proces rejestracji
  6. !! UWAGA !!
    Aby dokończyć proces rejestracji, kluczowe jest sprawdzenie skrzynki mailowej! Sama rejestracja na webinar nie jest wystarczająca aby wziąć udział w wydarzeniu. Z uwagi na ochronę danych, zaraz po rejestacji, otrzymasz wiadomość, z prośbą o potwierdzenie adresu mailowego i chęci udziału w webinarze (treść maila: Dziękujemy za rejestrację na webinar (tytuł, prowadzący). Kliknij tutaj aby potwierdzić swój udział). Kliknij na słowo „tutaj” w treści wiadomości, aby finalnie potwierdzić swoją rejestrację.
  7. Po potwierdzeniu udziału zobaczysz komunikat, który jest potwierdzeniem, że Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zarejestrowane (rejestracja przebiegła pomyślnie, możesz dołączyć do webinaru na 15 min przed rozpoczęciem)
  8. Zaraz po potwierdzeniu rejestracji otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do zalogowania się na webinar oraz wskazówkami, które pomogą Ci w obsłudze platformy podczas webinaru..
  9.  Przed webinarem wyślemy jeszcze przypomnienie o zbliżającym się wydarzeniu. 

CO ZNACZĄ POSZCZEGÓLNE IKONY W POKOJU WEBINAROWYM? 

1. CZAT GRUPOWY - jeśli chcesz się porozumiewać z innymi uczestnikami, wysłać pytanie widoczne dla wszystkich

 

2. PYTANIE DO PRELEGENTA, organizatora, w trybie prywatnym, widocznym tylko dla zadawającego pytanie

3. POBRANIE MATERIAŁÓW - po klinkięciu na poniższą ikonę, możesz pobrać przygotowane dla Ciebie materiały.

4. CERTYFIKAT - po upływie 40 minut od roczpoczęcia webinaru, będziesz mieć możliwość samodzielnego pobrania certyfikatu uczestnictwa. 

 

Czytaj także:

Higiena Rany - Konsensus

Pobierz Międzynarodowy Konsensus dotyczący Higieny Rany. Przygotowany przez Ekspertów plan działania pozwala na efektywne radzenie sobie z trudno gojącymi się ranami.
więcej

Kompresjoterapia

Kompresjoterapia czyli terapia uciskiem – polega na stopniowanym ucisku kończyny w sposób malejący od dystalnej do proksymalnej części przy użyciu specjalistycznych pończoch uciskowych lub elastycznych opatrunków. [1]
więcej

Współczynnik ABI - wskaźnik kostka-ramię

Miażdżyca jest najczęstszą przyczyną przewlekłego niedokrwienia kończyn dolnych (PAD) (1). Jest to choroba występująca w naczyniach tętniczych.
więcej