Rejestracja na webinar - wskazówki
ON24 – nowa platforma webinarowa
W tym roku zmieniliśmy platformę, na której będą organizowane nasze webinary, na platformę ON24.
Dzięki tej zmianie będzie możliwe między innymi:
- samodzielne pobranie certyfikatu uczestnictwa,
- zadanie nam pytania o prywatnym charakterze bez konieczności publikowania go na czacie,
- pobranie materiałów edukacyjnych, związanych z tematem webinaru, które mogą być pomocne w codziennej pracy.
A to wszystko w jednym miejscu! Jak to z nowościami - potrzeba trochę czasu aby się przyzwyczaić, ale żeby umilić i przyspieszyć ten proces przygotowaliśmy krótką instrukcję jak poprawnie zarejestrować się na webinar.
INSTRUKCJA
- Kliknij w link, który przeniesie Cię na stronę rejestacji. Link może wyglądać na przykład tak: https://webinars.on24.com/convatec/pacjent_pooperacyjny
- Strona do rejestracji będzie zawierać logo ConvaTec, tytuł i datę webinaru oraz informację nt. prelegenta. Jeśli masz wątpliwość, czy trafiłeś na właściwą stronę, zapytaj nas o to!
- Wypełnij pola związane z Twoim uczestnictwem w zaplanowanym wydarzeniu. Pamiętaj, że konieczne jest uzupełnienie pól oznaczonych czerwoną gwiazdką (*), aby rejestracja przebiegła pomyślnie.
- Po uzupełnieniu wszystkich pól, kliknij przycisk „ZAREJESTRUJ”, który znajduje się na dole formularza.
- Jeśli wszystkie pola uzupełniłeś poprawnie, po kliknięciu „Zarejestruj” , na stronie pojawi się komunikat z podziękowaniami za Twoją rejestrację oraz prośbą o sprawdzenie skrzynki mailowej aby dokończyć proces rejestracji
- !! UWAGA !!
Aby dokończyć proces rejestracji, kluczowe jest sprawdzenie skrzynki mailowej! Sama rejestracja na webinar nie jest wystarczająca aby wziąć udział w wydarzeniu. Z uwagi na ochronę danych, zaraz po rejestacji, otrzymasz wiadomość, z prośbą o potwierdzenie adresu mailowego i chęci udziału w webinarze (treść maila: Dziękujemy za rejestrację na webinar (tytuł, prowadzący). Kliknij tutaj aby potwierdzić swój udział). Kliknij na słowo „tutaj” w treści wiadomości, aby finalnie potwierdzić swoją rejestrację. - Po potwierdzeniu udziału zobaczysz komunikat, który jest potwierdzeniem, że Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zarejestrowane (rejestracja przebiegła pomyślnie, możesz dołączyć do webinaru na 15 min przed rozpoczęciem)
- Zaraz po potwierdzeniu rejestracji otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do zalogowania się na webinar oraz wskazówkami, które pomogą Ci w obsłudze platformy podczas webinaru..
- Przed webinarem wyślemy jeszcze przypomnienie o zbliżającym się wydarzeniu.
CO ZNACZĄ POSZCZEGÓLNE IKONY W POKOJU WEBINAROWYM?
1. CZAT GRUPOWY - jeśli chcesz się porozumiewać z innymi uczestnikami, wysłać pytanie widoczne dla wszystkich
2. PYTANIE DO PRELEGENTA, organizatora, w trybie prywatnym, widocznym tylko dla zadawającego pytanie
3. POBRANIE MATERIAŁÓW - po klinkięciu na poniższą ikonę, możesz pobrać przygotowane dla Ciebie materiały.
4. CERTYFIKAT - po upływie 40 minut od roczpoczęcia webinaru, będziesz mieć możliwość samodzielnego pobrania certyfikatu uczestnictwa.